فر پیتزا گردان نما دیوارکوب (کانادایی)

فر پیتزا گردان نما دیوارکوب (کانادایی)

یکی از دستگاه های مهم و کاربرد که در اکثر پیتزا فروشی ها و فست فودی ها کمتر دیده شده است را میخواهیم به شما معرفی نماییم نام این دستگاه فر پیتزا گردان بوده است. این دستگاه بسیار با کیفیت و کار آمد ساخته شده است و در ادامه این مطلب برخی از خصوصیات فر پیتزا گردان نما دیوارکوب (کانادایی) را به شما ارائه خواهیم کرد. نسل جدید فر های گردان تحولی نو در صنعت تهیه پیتزا بوده است که این فر های جدید باعث برتری بر سایر دستگاه های پخت شده است.
ویژگی دیگری که از فر های گردان میتوان نام برد این بوده که در فر های گردان به علت چرخش مداوم صفحه هر یک دقیقه یک بار غذا را میتوان مشاهده نمود تا از سوختن و یا خام بودن پیتزا جلو گیری شود. در ساخت فر گردان از ورق های استیل استنلس 304 با کیفیت و دارای خاصیت ضد زنگ و ضد پوسیدگی ساخته شده است جداره داخلی و عایق بندی با پشم شیشه فشرده شده عایق های حرارتی نسوز استاندارد علاوه بر جلو گیری از هدر رفتن حرارت سازگار با هر شرایط آب و هوایی باشد و از لحاظ مقاومت در برابر حرارت بسیار مقاوم باشد جنس کف این فر ساخته شده از سنگ کوردیریت بوده است که کاملا نچسب بوده . در ساخت این دستگاه از شاسی مستحکم و مقاوم فلزی استفاده شده است تا استحکام این محصول چندین برابر شود. یکی از مهم ترین ویژگی های این فر پخت کامل و یکنواخت پیتزا بوده است. یکی دیگر ویژگی های این فرچهار گوش بودن آن است که فضای زیادی اشغال نمیکند این فر برای تماشای میزان دقیق دما مجهز به یک نمایشگر دیجیتال بوده است. شما عزیزان میتوانید با سفارش فر پیتزا گردان نما دیوارکوب (کانادایی) این محصول باکیفیت را با قیمتی مناسب در سر تا سر ایران دریافت نمایید. این محصول دارای یک سال ضمانت و خدمات پس از فروش بوده است.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *