جای سیخ استیل

جای سیخ استیل

کباب ها جزء جدا نشدنی محافل و دورهمی های ما بوده و با عطر و طعم های اعجاب انگیزشان شگفتی را میهمان سفره های ما می کنند، اما نگهداری سیخ هایی که با آنها به تهیه این کباب های خوشمزه می پردازیم خصوصاً در مکان های بزرگ که با حجم های بالا روبرو هستیم وجود وسایلی که بتوان در شستشو، جمع آوری، دسته بندی و نگهداری این سیخ ها استفاده بهینه نمود بسیار ضروریست.

محصول فوق، مناسب برای قرار دادن سیخ های کباب تمیز و کثیف جهت استفاده در آشپزخانه های صنعتی است. جای سیخ استیل یا جا سیخی ، سطل سیخ آشپزخانه صنعتی جزء تجهیزات رستوران و تجهیزات کبابی است. جنس دستگاه سطل سیخ استیل از ورق استیل ضخیم، خش دار نگیر ، ضد زنگ ، بسیار مقاوم و دارای چهار چرخ ترمز دار و بدون صدا برای سهولت در جابه جایی و حمل آسان سیخ ها است.

سطل سیخ استیل دارای کاربرد های مختلف از جمله مناسب برای انواع سیخ جوجه کباب ، کوبیده ، جنجه ، جگر و غیره برای استفاده در رستوران ها ، تالارهای پذیرایی ، کبابی ها و آشپزخانه های صنعتی است. سطل سیخ استیل دارای چهار قسمت مجزا است که چرخ های لوکس پلی اورتان آن به صورت محرک برای سهولت در جابه جایی و یا بدون چرخ بنا به سفارش مشتری تولید خواهد شد گروه صنعتی ایران گرم دستگاه سطل سیخ استیل را به اندازه و ظرفیت دلخواه مشتری تولید می کند.

قسمت کف سطل سیخ استیل دوجداراه بوده و دارای سوراخ هایی برای خروج آب و روغن های اضافی است و از پلی اتلین ، جهت جلوگیری از سوراخ شدن دربرابر تیزی نوک سیخ ها استفاده می شود، زیرا امکان قرار دادن تعداد بالایی از سیخ ها فشار زیادی را به کف جاسیخی استیل چرخ دار وارد می کند که اگر مقاومت کافی نداشته باشد ممکن است در زمان کوتاهی کفی صدمه دیده و بر اثر حجم بالا سوراخ شود، ایده دو جداره نمودن کف با هدف بالا بردن مقاومت آن راه گشا و اثربخش بوده و بر کیفیت این وسیله افزوده است. دستگاه سطل سیخ استیل قابل سفارش سازی شیر تخلیه ،به منظور خارج نمودن آب و روغن داخل سطل را نیز داراست. جنس جداکننده سطل سیخ استیل از پروفیل 20در 20 استیل نگیر است اما همانطور که در بالا اشاره شد قابل سفارش در اندازه دلخواه مشتری است.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *