منقل ذغالی 120 کف چدن

منقل ذغالی 120 کف چدن

یکی از واجبات و ملزوماتی که هر خانواده ایرانی در هنگام حضور در طبیعت و پیکنیک باید با خود به همراه داشته باشد، یک منقل ذغالی مناسب است. به این جهت که خیلی از افراد تا زمانی که یک کباب خوشمزه در طبیعت و دورهمی میل نکنند، احساس می کنند که به اندازه کافی خوشگذرانی نکرده اند.

منقل ذغالی کف چدن ایستاده یکی از ابزار هایی است که برای مواقعی که قصد دارید در دل طبیعت یک وعده غذای کبابی خوشمزه نوش جان کنید بسیار عالی به نظر می رسد، به خصوص اینکه اندازه کباب پز به گونه ای است که حمل و نقل آن را بسیار ساده خواهد کرد.

منقل ذغالی کف چدن ابزاری است که هم به صورت ایستاده و هم به صورت زمینی به کار می رود. جهت گداختن ذغال در این منقل باید از بادبزن دستی استفاده کنید و خاکستر آن نیز بوسیله سوراخ های ریزی که درکف آن وجود دارند، تخلیه می شود . در زیر کباب پز یک سینی گالوانیزه وجود دارد که قطرات روغن و خاکستر در داخل آن جمع می شود اجازه نمی دهد که این محتویات روی زمین بریزند و به آسانی قابلیت شست و شو دارد و همچنین درون این سینی را از آب پر می کنند تا قطرات چربی درون آن ریخته شود و مانع از دود کردن شود این سینی به صورت ریلی در قسمت زیرینن این منقل قرار دارد که جا به جایی آن را به سهولت فراوان می رساند.

از ویژگی های بارز این منقل  که گروه صنعتی ایران گرم بسیار بر آن تاکید دارد می توان به بدنه از رنگ کوره ای الکترواستاتیک مقاوم دربرابر پوسیدگی و زنگ زدگی، محفظه اصلی منقل از ورق پانچی آهنی به ضخامت ۲ میلیمتر ، طراحی جایگاه جهت قرارگیری بلوور یا فن منقل ، یک سینی گالوانیزه جهت جمع آوری خاکستر و اضافات روغن ، بدنه و پایه ها از پروفیل های آهنی سنگین و باکیفیت ، پخت سریع و آسان انواع کباب با ذغال اشاره نمود. منقل ذغالی پایه دار از جنس پروفیل های آهنی سنگین ساخته شده است و در برابر رطوبت و عوامل محیطی مقاومت باالیی دارد و  با روکشی از رنگ الکترواستاتیک پوشانده شده است.

منقل ذغالی به علت وجود مسیرهای حفره مانند روی منقل حرکت هوا و اکسیژن دمیده شده را آسان می کند و موجب می شود؛ ذغال ها کامال گداخته و سرخ شوند. منقل ذغالی از شرکت صنعتی ایران گرم از دسته محصولات باکیفیتی هستند که با توجه به نیازهای اصلی مشتریان تولید می شوند؛ این محصوالت همانند تمامی تولیدات این برند، قیمت مقرون به صرفه و مناسبی دارند.

ارائه دستگاه به همراه یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش است و به سراسر ایران ارسال می شود تا تقدیم به مشتریان عزیز گردد.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 votes, average: 4,50 out of 5)
Loading...

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *