هود دیواری عرض 80 طول 3/20

هود دیواری عرض 80 طول3/20

امروزه در تمامی اماکن مانند: انواع رستوران ها ، آشپزخانه ها ، هتل ها ، کترینگ ها ، تالار های پذیرایی ، آشپزخانه های صنعتی ، فست فودی ها ، پادگان ها و … یکی از نیاز های اصلی استفاده از یک هود دیواری استیل برای راحتی کارکنان آشپز خانه و محیط کار بوده است. در مکان های گفته شده به دلیل حجم پخت و پز زیاد و در نتیجه وجود بخار ، دود و چربی حاصل از پخت و طبخ غذا به مقدار زیاد نیاز به یک سیستم تهویه مناسب و استاندارد بوده است. هود دیواری با عرض 80 سانتی متر و طول 3/20 مناسب برای انواع اجاق ها ، منقل ها و … بوده است هود دیواری مناسب ترین و کاربردی ترین وسیله در تجهیزات تهویه آشپزخانه های صنعتی بوده است که با مکش دود ، چربی و بخارات حاصل از پخت پز غذا و هدایت مستقیم آن به سمت دهانه هود و در نهایت خروج از محیط آشپزخانه صنعتی ایجاد افزایش کیفیت هوای داخل آشپزخانه و همچنین کاهش دمای محیط داخل آشپزخانه را دارد. برای حفظ و کیفیت هوا ، طراحی یک هود مناسب یکی از ویژگی های اصلی بوده است که این امر نیازمند داشتن تجربه و دانش کافی در زمینه ساخت سیستم های تهویه مطبوع بوده است. در طراحی این هود دیواری صنعتی به نکته هایی مانند ابعاد خط ویژه پخت و پز و همچنین ابعاد و اندازه  آشپزخانه شما توجه ویژه ای شده است.

هود دیواری از یک شاسی  فلزی رنگ آمیزی شده توسط ضد زنگ رنگ شده و به شکل چهار چوب یک پارچه بهره می برد در قسمت رویه این هود با استفاده از ورق استنلس استیل ۳۰۴ نگیر ضد زنگ و ضد پوسیدگی بوده است که با توجه به شرایط اقلیمی شما دچار آسیب نمیشود و با ضخامت مناسب طراحی و ساخته شده است که نمایی زیبا به آشپزخانه و محل شما اهدا میکند. شما عزیزان میتوانید با سفارش هود دیواری با عرض 80 سانتی و طول 3/20 این محصول با کیفیت و کاربردی را با قیمتی مناسب و یک سال ضمانت و خدمات پس از فروش در سر تا سر ایران دریافت نمایید.

خرید هود دیواری عرض 80 طول3/20

 

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *