پتوشوی گیربکس دار

پتوشوی گیربکس دار

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و بهینه شدن دستگاه ها مشکلات بسیاری از مردم حل شده است. امروزه قصد داریم تا به شما عزیزان یک دستگاه کار آمد و مفید را معرفی نماییم پتوشوی گیربکس دار یک محصول بسیار کار آمد و مفید بوده که در بسیاری از مشاغل مانند: مسافر خانه ها ، خوابگاه ها ، هتل ها ، پادگان ها و … کار آمد بوده است. این مدل پتو شور مناسب برای شست شوی انواع پتو های دونفره و پتو های مسافرتی بوده است. از این دستگاه میتوان در موارد دیگر نیز مانند شست شو انواع لباس های بزرگ و … نیز استفاده نمود. نکته مهم در ساخت و طراحیاین پتو شوی گیربکس دار چنگ زن آلومینیومی به همراه شافت بلبرینگی ضد زنگ بصورت یک پارچه عایق بندی شده بوده است که  در هنگام کار هیچ گونه لرزش یا صدای اضافه ای ندارد. در ساخت بدنه این پتو شوی از استیل استنلس 304 نگیر دارای خاصیت ضد زنگ ، ضد پوسیدگی و … بوده استفاده شده است که دوام و عمر محصول را چندین برابر میکند و قابلیت تحمل 100 لیتر آب را در مخزن خوددارا است.

برخی از ویژگی های دستگاه پتو شور شامل موارد زیر است:

  1. مخزن استیل : حجم زیاد مخزن کار شستشو را راحت تر نموده و آب کشی نیز می تواند در مخزن انجام پذیرد.
  2. موتور قوی با سیستم های متعدد : موتور 200 واتی با گردش های چپ گرد و راست گرد جهت عدم گره خوردگی و پارگی یا آسیب های فیزیکی طراحی شده است.
  3. چنگ زن آلومینیومی با طراحی مجدد : در طراحی این دستگاه پره ها از پلاستیک فشرده به آلومینیوم با درصد خلوص بالاتر و همچنین پروانه نیز طراحی مجدد و دقیق تر شده است.
  4. طراحی کفی : جهت شستشو بهتر و قدرت بالاتر موتور ، نوع کفی و زاویه آن تغییر پیدا کرده که همگی به عملیات شستشو و پاکیزگی بالاتر کمک میکند.

 

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *