کباب پز ذغالی صنعتی با فن

کباب پز ذغالی صنعتی با فن

کباب پز ها دارای انواع مختلفی بوده که می توان به دو نوع ذغالی و گازی آن اشاره نمود. در این مطلب قصد داریم تا در مورد کباب پز ذغالی اطلاعاتی را به سمع و نظر شما برسانیم .این کباب پز ذغالی با بهترین متریال مورد استفاده در بازار طراحی و تولید شده است و تماماً (بدنه و اسکلت) از جنس فلز استیل استنلس بوده که علاوه بر استحکام و دوام بالای آن از وزن کمتری نسبت به سایر کبابپز ها نیز برخوردار بوده است. این محصول به صورت ایستاده و با پایه های ثابت عرضه گردیده. شما می توانید طبق نظر و سلیقه خود ابعاد این دستگاه را تعیین نموده و این محصول را به صورت سفارشی در اختیار داشته باشید. در قسمت زیریین این کباب پز ذغالی برای نگهداری و انباشت ذغال نیز مخزنی تعبیه شده است تا شما بتوانید به سادگی ذغال های خود را درون آن ریخته و نگهداری نمایید و در زمانی که نیاز به استفاده دارید از آن استفاده نمایید، همچنین برای تولید یک آتش مناسب نیاز به هوای دمنده نسبتاً زیادی نیز است که برای شما در این دستگاه از یک موتور دمنده پر قدرت استفاده شده است که می تواند آتش بسیار با حرارتی را در اختیار شما قرار دهد تا بتوانید کباب های خود را به صورت کامل بپزید. در قسمت بالای این دستگاه نیز یک محفظه هود مانندی تعبیه شده است تا دود و گرمای حاصل از پخت کباب از طریق لوله به محل دیگری انتقال یابد. همانگونه که در بالا به آن اشاره شد متریالی که در ساخت این نوع کباب پز استفاده شده است از بهترین مواد اولیه بود که این امکان را می دهد تا شما بتوانید محصولی بسیار با کیفیت در اختیار داشته باشید و همچنین این محصول را برای صادرات به کشورهای دیگر نیز می توان ارسال نمود. شما می توانید از این محصول در کباب سرا ها، کباب پزی ها، رستوران های بین راهی، رستورانها شهری، خوراک خوری ها و یا حتی منازل مسکونی و ویلاها نیزاستفاده نمایید و تجربه پخت یک کباب بسیار عالی را داشته باشید.

قیمت خرید و فروش کباب پز ذغالی صنعتی با فن

ارائه دستگاه به همراه یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش است و به سراسر ایران و حتی کشورهای دیگر نیز ارسال می شود تا تقدیم به مشتریان عزیز گردد.
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *