دستگاه تخمه شور کن قرمز رنگ

دستگاه تخمه شور کن قرمز رنگ

 

امروزه ما ایرانی ها در مراسم عید نوروز و حتی شب یلدا از آجیل و تخمه استفاده می کنیم. ولی تخمه و آجیل خام نمی توانند آن مزه و لذتی را که ما دوست داریم را فراهم کند. همه ما تمایل داریم تا از آجیل و تخمه پزی استفاده کنیم از دستگاه تخمه شور کن در صنایع غذایی جهت تفت دادن ، برشته کردن، مزه دار کردن و شور کردن تخمه و آجیل مورد استفاده قرار می گیرد.

از دستگاه تخمه شور کن جهت استفاده انواع آجیل ، خشک بار فروشی ها برای بالا بردن فروش و به نمایش گذاشتن چگونگی مزه دار کردن خشکبار، انواع سوپرمارکت های بین راهی که فروش تخمه و خشکبار بالایی دارند مناسب است. دستگاه تخمه شور کن وسیله ایست کاربردی و مناسب جهت شور کردن و پختن و بو دادن انواع تخمه مانند تخمه آفتابگردان ، تخمه کدو، تخمه جاپنی و خشکبار و پاپ کورن استفاده می شود . ظرفیت درونی این دستگاه تخمه شور کن به میزان 7 الی 10کیلو گرم  بوده که شما می توانید تخمه یا خشکبار خود را درون آن تفت دهید.

دستگاه تخمه شور کن دارای موتوری قدرتمند و سه چهارم اسب بخار و بدنه آن تمام رنگ استاتیک با درپوشی برای بیرون نریختن مواد داخل دیگ است. این دستگاه دارای شیر فلکه ای استاندارد است که قدرت موتور از طریق تسمه به دیگ منتقل و باعث چرخش آن می گردد. قابلیت اتصال و کار کردن با گاز شهری و گاز مایع را دارد . کلاف دستگاه تخمه شور کن آهنی است و وزن سنگینی دارد و دارای پارویی جهت همزدن مواد داخل دستگاه است ،جهت جلوگیری از سوختن مواد و هم زدن به صورت یک نواخت و مغز پخت کامل آن. عملکرد دستگاه به صورت دورانی بوده که باعث یکدست تفت داده شدن محصولات درون آن می شود و همچنین دارای پخت با کیفیت بالا و نیز دارای فولی ها و تسمه های درجه یک است.

کلید هایی جهت روشن / خاموش کردن دستگاه درون آن تعبیه شده که استفاده از این محصول بسیار کاربردی را بسیار آسان و راحت نموده. گروه صنعتی ایران گرم جهت رفاه مشتریان عزیز این امکان را فراهم آورده که شما عزیزان بتوانید دستگاه مدنظراتان را با هر سایز ،جنس و رنگی سفارش داده و آن را مطابق سلیقتان سفارش دهید.

ارائه دستگاه به همراه یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش است و به سراسر ایران ارسال می شود تا تقدیم به مشتریان عزیز گردد.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *