دستگاه سلفون کش رومیزی

دستگاه سلفون کش رومیزی

دستگاهی که امروز می‌خواهیم خدمت شما عزیزان گرامی معرفی نماییم یک محصول بسیار کاربردی و منحصر به فرد است که استفاده های این ابزار در صنعت خوراک و حتی در مصارف خانگی نیز بسیار کاربردی بوده. حال در ادامه به شرح حال این دستگاه خواهیم پرداخت.

برای ساخت دستگاه سلفون کش رومیزی از بهترین متریال روز بازار استفاده شده است که مهندسین مجموعه ایران گرم  با تکیه بر دانش خود دستگاهی را به بازار معرفی نموده اند که تمام نیاز بازار را براورده نماید. جنس بدنه این دستگاه از استیل استنلس بسیار محکم و مقاومی ساخته شده  است که بتواند توانایی تحمل اوزان مختلف را داشته باشد. و همانگونه که در تصویر مشاهده می فرمایید رول های این محصول نیز از جنس استیل کار شده تا مقاومت دستگاه را دوچندان نماید.

از دستگاه سلفون کش رومیزی جهت بسته بندی گوشت مرغ، گوشت گوساله، گوشت گاو، جگر، سنگدان، پای مرغ، ماهی، انواع سبزیجات و میوه و سایر اقلام خوراکی مورد استفاده قرار می گیرد. از این دستگاه در مشاغل مختلفی به مانند قصابی، محصولات پروتئینی، میوه و تره بار سوپر مارکت و هایپر مارکت ها، قنادی و شیرینی فروشی ها و همچنین رستوران ها و مراکز طبخ و توزیع غداهای بیرون بر استفاده می شود.

ابعاد این محصول به نحوی طراحی شده است که شما عزیزان حتی در منازل خود بتوانید جهت بسته بندی محصولات خوراکی از این دستگاه استفاده نمایید. یکی از مزیت های ویژه دستگاه سلفون کش رومیزی این است که می تواند مدت نگه داری محصولات خوراکی شما را افزایش داده و خاطر شما را از سالم ماندن آن آسوده نگه دارد.

همانگونه که در متن فوق به آن اشاره شد در ساخت این محصول از دکمه ها و دیمرها و ال ای دی هایی استفاده شده تا کار با دستگاه را برای شما آسان تر نماید. به عنوان مثال می توان به دکمه های روشن و خاموش و دیمر تنظیم حرارت جهت پرس انتهای بسته بندی اشاره نمود.

ارائه دستگاه به همراه یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش است و به سراسر ایران ارسال می شود تا تقدیم به مشتریان عزیز گردد.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *