سماور استیل صنعتی برند نارسیس

سماور استیل صنعتی برند نارسیس

چای و اکثر دمنوش ها در ایران استفاده های بسیاری دارد و خیلی از خانواده ها شرکت ها و ارگان های نظامی و دولتی نیز  از این نوع از نوشیدنی ها استفاده می کنند. شما می توانید از این محصول در انواع اداره جات دولتی، ارگان های نظامی، ارگان های آموزشی، بیمارستان ها و مراکز بهداشتی، رستوران‌ها، قهوه خانه ها، کافی شاپ ها، مغازه های بین راهی، مساجد، تکایا، حسینیه ها و سایر اماکن نیز استفاده نمایید. در وهله اول برای دم کردن چای و یا دمنوش نیاز به آب جوش داریم که برای به دست آوردن آب جوش می توان از سماورهای صنعتی استفاده نمود این نوع سماور ها در محفظه خود ۱ استوانه استیل توری مانندی دارند که می توان درون آن را از انواع محصولات (چای، چای سبز، انواع محصولات دمنوشی) پر نموده و آب جوش را بر روی آن ریخته تا خود به عنوان یک محصول قابل استفاده باشد. جنس بدنه این محصول از استیل استنلس براق کار شده است که استحکام و دوام بالایی دارد و همچنین برای تخلیه نیز یک شیر گازی در آن تعبیه شده تا شما بتوانید به سادگی از آن استفاده نمایید این محصول دارای اندازه ها و لیتراژ های مختلفی بوده است که با توجه به نیاز و سلیقه مشتری می توان انواع  آن را طراحی و تولید نمود. از انواع سماورصنعتی می توان به لیتراژهای ۲۰ ۳۰ ۴۰ و… اشاره نمود این محصول در قسمت بیرونی خود دو دستگیره برای حمل و جابجایی دارد همچنین یک ولوم تنظیم درجه حرارت برای به جوش آوردن آب. طریقه کار این دستگاه به این صورت است که به وسیله جریان الکتریکی کار کرده و با المنت هایی که درون این محصول به کار رفته است آب را به نقطه جوش رسانده آماده استفاده می کند سماور صنعتی برند نارسیس توسط ایران گرم به بازار عرضه می شود.

قیمت فروش سماور استیل صنعتی برند نارسیس

قیمت خرید سماور استیل صنعتی برند نارسیس

 
ارائه دستگاه به همراه یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش است و به سراسر ایران ارسال می شود تا تقدیم به مشتریان عزیز گردد.
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *