فر پیتزا گردان بدنه استیل نما نیم گرد

فر پیتزا گردان بدنه استیل نما نیم گرد

امروزه قصد داریم در مورد دستگاه های صحبت کنیم که در اکثر پیتزا فروشی ها و فست فودی ها کمتر دیده شد نام این دستگاه فر پیتزا گردان بدنه استیل نما نیمه گرد بوده است. این دستگاه بسیار با کارایی بالا و با کیفیت ساخته شده است و در ادامه این مطلب برخی از خصوصیات فر پیتزا گردان بدنه استیل نما گرد را به شما ارائه خواهیم کرد. نسل جدید فر های گردان تحولی نو در صنعت تهیه پیتزا بوده است که این فر های جدید باعث برتری بر سایر دستگاه های پخت شده است.
ویژگی دیگری که از فر های گردان میتوان نام برد این بوده که در فر های گردان به علت چرخش صفحه هر یک دقیقه یک بار غذا را میتوان مشاهده نمود تا ازسوختن و یا خام بودن پیتزاجلو گیری شود. در ساخت این دستگاه از شاسی مستحکم و مقاوم فلزی استفاده شده است تا استحکام این محصول چندین برابر شود. نسل جدید فر های گردان به علت استفاده از ورق های استیل استنلس 304 با کیفیت و ضخیم داخلی و عایق بندی با پشم شیشه فشرده شده عایق های حرارتی نسوز استاندارد علاوه بر جلوگیری از هدر رفتن حرارت سازگار با هر شرایط آب و هوایی باشد و از لحاظ مقاومت در برابر حرارت بسیار مقاوم باشد. یکی از مهم ترین ویژگی های این فر پخت کامل پیتزا بوده است برعکس فرهایی که حرارت آن ها به صورت وزشی بوده که موجب پخت زیر و روی پیتزا میشود در فر های گردان به علت ساکن بودن حرارت علاوه بر پخت زیر و روی پیتزا لایه های میانی پیتزا به صورت کامل پخته میشود و موجب یک دست شدن پخت و طعم پذیری لذیذ و واقعی پیتزا میشود. یکی دیگر ویژگی های این فر گرد بودن آن است که فضای زیادی اشغال نمیکند  این فر برای تماشای میزان دقیق دما مجهز به یک نمایشگر بوده است. شما عزیزان میتوانید با سفارش فر پیتزا گردان بدنه استیل نما نیم گرد این محصول باکیفیت را با قیمتی مناسب در سر تا سر ایران دریافت نمایید. این محصول دارای یک سال ضمانت و خدمات پس از فروش بوده است.

فر پیتزا گردان بدنه استیل نما نیم گرد با کیفیت

فر پیتزا گردان بدنه استیل نما نیم گردبا ضمانت

فر پیتزا گردان بدنه استیل نما نیم گرد ظفیت 46 عددی

فر پیتزا گردان بدنه استیل نما نیم گرد با گارانتی

فرپیتزاظرفیت36زیراستیل باورق رنگی

فرپیتزاظرفیت36زیراستیل باورق رنگی

فر پیتزا گردان بدنه استیل نما نیم گرد در ابعاد مختلف

فر پیتزا گردان بدنه استیل نما نیم گرد ظرفیت 36 عددی

فر پیتزا گردان بدنه استیل نما نیم گرد در رنگ های مختلف

فر پیتزا گردان بدنه استیل نما نیم گرد در ابعاد مختلف

فر پیتزا گردان بدنه استیل نما نیم گرد در طرح های مختلف

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *