کباب پز تابشی خانگی 7 سیخ

کباب پز تابشی خانگی 7 سیخ

کباب یکی از معروف ترین و محبوب ترین غذاهای مورد علاقه ی مردم خاورمیانه به خصوص ایران است. دستگاه کباب پز تابشی خانگی برای طبخ انواع کباب ها از جمله: کباب کوبیده، کباب بختیاری، کباب سلطانی، کباب برگ، جوجه کباب، ماهی کباب و انواع محصولات خوراکی کبابی دیگر مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر کباب از کباب پز تابشی خانگی در پخت و تهیه همبرگر، استیک، پیتزا، بادمجان ،کدو و بلال می توان استفاده نمود.

از ویژگی های این محصول می توان به کارکرد صد درصدی، ایجاد حرارت توسط سرامیک های نسوز، تابش حرارت 330 درجه از بالا بر روی گوشت ،زمان کم و سرعت بالا در پخت ، بدنه استیل و مشعل سرامیکی فوق مرغوب ، شستشوی آسان ،تعویض آسان و راحت نازل برای استفاده از کپسول ،قابلیت حمل به جهت وزن کم دستگاه اشاره کرد.

کباب پز تابشی خانگی به دلیل تابش حرارت از بالا به پایین و همچنین دارار بودن یک سینی در قسمت کف دستگاه به هیچ عنوان دود نمی کند و مناسب استفاده در آپارتمان و خانه است. کباب پز تابشی خانگی 7 سیخ  دارای مخزن آب جهت تمیز نگه داشتن فضای داخلی دستگاه و همچنین آسان تر کردن شست و شوی آن است. همچنین از ریختن شیره ی مواد غذایی برروی بدنه داغ جلوگیری می کند. با این دستگاه رومیزی هر سری می توان 7 سیخ کوبیده 30 سانتی را کباب نمود. سیخ های پخته شده را می توان داخل قابلمه یا ظرف مناسب بر روی کباب پز قرار داد تا زمان سرو گرم نگه دارد .

بدنه این دستگاه از استیل و شاسی فولادی مقاوم ساخته شده و مشعل مرغوب آن اروپایی است. حرارت این کباب پز بسیار بالابوده و به صورت هماهنگ تمام قسمت های گوشت یک دست پخته شده و نمی سوزد زیرا گوشت سوخته به شدت سرطان زاست. حرارت کباب پز تابشی خانگی به عمق گوشت نفوذ کرده که این مسئله باعث سالم تر و مغز پخت تر شدن و خوشمزه تر بودن کباب خواهد شد . دیواره کباب پز تابشی خانگی متحرک بوده و از داخل کباب پز به راحتی جدا می شود و قابلیت شستشو دارد و به هیچ عنوان زنگ نمی زند.

این محصول بسیار کاربردی دارای یک شلف فولادی آبکاری شده بسیار مقاوم جهت پخت ماهی بدون روغن است که فاصله ی سینی یا شلف توری قابل تنظیم بوده. درقسمت پایین زیر شلف کباب پز تابشی خانگی یک ظرف آب تعبیه شده ، که در هنگام پخت ، آب و چربی اضافی گوشت در آن می ریزد که به راحتی قابل تخلیه و شست و شو است.

ارائه دستگاه به همراه یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش است و به سراسر ایران ارسال می شود تا تقدیم به مشتریان عزیز گردد.

 

 

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *